zondag 22 april 2012

10 miles

Ik ben nu reeds 4 dagen gestopt met roken, proficiat Koen, maar wat straffer is: 'Ik heb 25 jaar gerookt!'. Af en toe maakte ik voor mezelf  rekensommetjes tijdens het roken, die steeds verband hielden met het het roken.
Hier een toepasselijk resultaat van een van mijn 'rekenrooktussendoortjes'

in 25 jaar tijd heb ik:
- 200750 sigaretten gerookt
- aan gemiddeld 4 minuten per sigaret heb ik dus 803000 minuten besteed aan het roken.
- dit komt ongeveer overeen met anderhalf jaar aan één stuk door roken!!!
- als ik alle 200750 sigaretten achter elkaar leg  (gerolde sigaret is ongeveer 7, 9 cm) heb ik ongeveer 10 miles aan sigaretten gerookt!

Conclusie: Ik kan de 10 miles roken op anderhalf jaar.


vanzelfsprekend ben ik een groot voorbeeld voor de jeugd!

2 opmerkingen: