dinsdag 10 april 2012

53078507

Drieënvijftigmiljoen achtenzeventigduizend vijfhonderdenzeven is het eerste getal dat me deed blozen. Ik heb het rond mijn 13e levensjaar wel honderden keren ingetikt. Er zat een zekere spanning achter, die me nog lang is bijgebleven. Ook in het pre-internet tijdperk kon je toen al prikkels krijgen, enkel en alleen opgebouwd uit nullen en enen*. Dus ik wil het hier officieel: 'mijn eerste computer gerelateerde, erotische prikkel' noemen. Vaag herinner ik me er nog een verhaaltje bij: 5 dames gingen op 30/07/85 om 07 uur een kamer binnen en wat zag je daar?
De opmerkzame lezer heeft ontdekt dat als je deze getallen achter elkaar zet inderdaad 53078507 te zien krijgt.


Wil je het geheim van mijn prikkel te weten komen? Bekijk deze afbeelding dan ondersteboven!
Freud zaliger zal misschien beweren dat hier mijn passie voor cijfers en getallen is ontstaan.


*voor de iets simpelere bloglezer: een rekenmachine werkt, net zoals de computer, ook enkel met nullen en enen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten